Najbardziej skuteczna
Trwałe efekty promocji
Marketing szeptany
Polega na spontanicznym dotarciu z przekazem treści marketingowych do grupy zainteresowanych odbiorców.
Najczęściej są to wpisy, zawierające link do strony klienta, sprawiające wrażenie naturalnej dyskusji, zamieszczone na forach internetowych oraz innych portalach, które mają za zadanie wypromowanie marki klienta, towaru lub usługi.
Naturalne wpisy
i dyskusje
Zalety Word of Mouth Marketing
Trwałe efekty promocjij
Nie działamy na ilość, ale na jakość. Przemyślane i zaplanowane wpisy pisane przez doświadczonych „szeptaczy”
Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
Moderowane fora internetowe, dobrane do branży klienta, kontynuacja wątku lub założenie nowego
Niski koszt w porównaniu z innymi formami
Biorąc pod uwagę ilość osób czytających wątek oraz naturalność reklamy jest to najlepsza forma promocji
Działamy na terenie całego kraju, wykonujemy również strony internetowe i reklamę dla klientów zagranicznych.
For English contact us at:
Marketing szeptany
Parę prostych zasad
Naturalne i wiarygodne
Zadaniem marketingu szeptanego jest dotarcie do ściśle określonej grupy odbiorców i nakłonienie ich do zakupu określonej usługi lub produktu, przy czym dyskusja prowadzona najczęściej na forach internetowych wygląda na naturalną i spontaniczną.
Wpis powinien w dyskretny sposób nawiązywać do marki klienta oraz zawierać link promujący treść dyskusji.
Pisane przez najlepszych
Posty pisane przez „szeptaczy” z wieloletnim doświadczeniem, których wpisy nie mają znamion spamu. W treściach uwzględniane są zasady SEO, dzięki czemu wspierane jest również pozycjonowanie Twojej strony.
Klient otrzymuje pełne podsumowanie kampanii zawierające linki do zamieszczonej dyskusji oraz dalszą rekomendację działań z nią związaną.
Przygotowanie i prowadzenie
już od 299zł/miesiąc
Każda kampania wyceniana jest
indywidualnie
Cena uwarunkowana jest ilością wpisów, ich długością oraz rodzajem for i branżą, której wpisy dotyczą.
Nasza oferta w ramach marketingu szeptanego:
- analiza branży klienta
- "prześwietlenie" działań konkurencji
- określenie celów i strategii kampanii
- indywidualne naturalne wpisy
- odpowiednio dobrane fora
- pełen raport działań